13/5/10

ABOUT MY PERSONAL STORE PLZ READ

Hi all, I wish to inform that due to internal problems in hosting my personal store , is down three days ago, we had no answer in our hosting, do not answer the phone, do not answer emails, that is why I have to migrate my new shop to a new hosting, I'm very disappointed, because I had put my hopes on this store, but I have to start again. The freebies that were in my store, I'll upload them to 4shared and will post the link on the blog, sorry for the inconvenience, when my personal store is ready I will post it here and bring more surprises.

Spanish
Hola a todos , quiero informar que debido a problemas internos en el hosting mi tienda personal , está caído hace tres días , no hemos tenido respuesta en nuestro hosting , no responden al teléfono , no contestan emails , es por eso que tendré que migrar mi nueva tienda a un nuevo hosting , estoy muy decepcionada , pues había puesto mis ilusiones en esta tienda , pero tendré que comenzar nuevamente . Los freebies que estaban en mi store , voy a cargarlos en 4shared y colocaré el link en el blog , Disculpen las molestias , cuando mi tienda personal esté lista voy a publicarlo aquí y traere más sorpresas.